Tuesday, July 18, 2006


Ако трябва да кажа една дума за себе си... идеалист.
Най-голямата тръпка... полет над земното равнище.
Много ми е досадно... да общувам с елементарни хора.
Бягам от скуката... с фотоапарат в ръка.
Денят ми започва с... поглед към небето.
В трудни моменти... размишлявам.

Родена съм на 02 март 1988 и от тогава с всеки изминал ден живея с чувството, че живота ми е един подарък. Подарък незнайно от кого и незнайно защо. И докато не осъзная тези две неща ще търся това, което ме кара да живея.

Истинните неща за мен са Семейство, Приятели, Спорт, Книги, Музика.

Семейството е това, което ти дава старта: началните знания усещания и принципи. След това човек е готов да се развие като личност. Взаимоотношенията с приятелите карат , през призмата на своя светоглед да вижда чуждите грешки и да не ги повтаря, да вижда недостатъците и да се усъвършенства.



Спорт:
- Започвам с бойните изкувства, защото те са ми слабост. Тази сила, тази хармоиия, тази енергия, коато те излъчват и носят със себе си е неповторима.
Човек занимавал се с такова изкувство, не само променя навиците, гледната точка, но и начина си на живот и за нищо на света не би се върнал в предшното си състояние.
Тренировките по 咏春 ме накараха не само да искам , но и да мога; не само да виждам, а и да усещам; не само да желая, но и да посигам; не само да падам, а и да се изпрвям; да не се пазя, а да нападам; да не си усложнявам живота, защото простото е чисто , етествено и ефктивно.



- Конната езда:
Конете, сами по себе си са много темпераментни, елегантни, сводолюбиви и силни животни. И чрез ездата, ездачът поема част от характера им. Някои хора яздят за да се успокоят, други за да запълнят времето, а трети защото не могат да живеят без това. Хубавият галоп е не е монотоннно движение, а полет в едно друго пространство.



- Билярд, боулинг, баскетбол, го, шах и всички подобни игри не са нищо друго освен опит за създаване наедин нов свят.



- Катеренето, плуването, фехтовката, мотокросът, боксът са спортове, на който се възхищавам.



Книги:
Ах, книгата... това безценно клеймо на времето. Защо ли вече почти никой не ти обръща внимание? Нима истиската причина е липсата на време... Но, който има желание ще намери и начин. Ето част от тези, които харесвам: приключенски (Карл Май, Майн Рид,Джек Лондон, Рафаел Сабатини, Рафаело Джованьоли), филосовски (Питагор, Русо, Платон, Лукиан, Лао-Дзъ ), поезия (любовна, пейзажна), исторически, хумористични. Други любими - Вазов, Ботев, Елин Пелин, Морис Дрюон, Емилио Салгари, Удхаус, Бениса Дуно, Едгар Кейси, Джеймс Клавел, Херман Хесе, Уилки Колинс, Роберт Стивънсън, Джеймс Купър, Паулу Куелю, Джон Стайнбек, ОМИР, 。。。



Музика:
Когато човек е щастлив, показва това си състояние чрез музката. Тя е знак за удовлетворение и последвалото я творчество. Музика за душата ми:Aerosmith, Apocalyptica, Alice Cooper, Armik, Beatels, Blind Guardian, Bon Jovi, Bonfire, Bulgarian, Country, Classical music, Charlie Gracie, Deep Purple, Dream Evil, Dream Theatre, Foreigner, Godsmack, Guano Apes, Goran Bregovic, Gipsy Kings, Greek, Iced Earth, INXS, Iron Maiden, Judas Priest, Jazz, Joe Satriani, John Petrucci, Kamelot, Khymera, King Crimson, Led Zeppelin, Lacuna Coil, Liquid tension, Madness, Manowar, Metallica, Ozzy Osbourne, Queen, Rammstein, Tango, The Rolling Stone, Roxette, Scorpions, Static-x, Steve Vai, Spanish Guitar, The Celtic, The Doors, Type o negative, The Cult, Moby, Nightwish, Willie Nelson, HIM...
.



Филми:
Страшен киноман съм и не пропускам да гледам хубавите филми :) за сега най-голямо впечатление са ми направили:
SG1, Anime, The legend of 1900, Hidalgo, Musa the warrior, Fearless, The triangle, The Promise, Lord of War, The Proposition, Seven Swords, The Quick and the Dead, Dances with wolves, Pale Rider, Ace High, The Outlaw Josey Wales, My Name Is Nobody, High Plains Drifter, Once Upon a Time in the West, The Magnificent Seven, Hero, Pi, Gone in 60 seconds, Tomb Raider, Basic, The count of Monte Cristo, Pirates of the caribbean, The 51-st state, Shaolin football, Taking Lives, ...
Hero...
е има още много ама айде стига толкова ........ако не си ги гледал ТРЯБВА.



Винаги съм харесвала мотото "Всичко, което не ме обива, ме прави по силна."



Любимият ми цвят е белия :)



Всички сезони ми харесват, всеки е очарователен по своему

Любимо число – 11

Любимото ми време е от 12 до 5 сутринта



Обожавам всички животни, най-вече: коне, кучета /вълци, хъскита, бигали.../, котки /пуми, тигри/ ...



Единственото нещо, което не харесвам в хората е когато се правят на нещо, което не са.

Най-прекрасният момент в живота ми до сега е..... до "Китай и обратно", а оттогава и китайсакта храна много ми допадна. Освен нея обичам да хапвам печени картофи, пица и да пийвам бира или вино.



Танго...
Всеки, който не е танцувал Аржентинско танго трябва да го направи, говоря за един невероятен танц, танц с дух, характер и пълнота.


Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home