Sunday, January 05, 2020

Мантра


Мантра за по-добра 2022-та


Ще стана аз на ранина
върху спомени няма да лежа
с усмивка ще почна деня
и ще нося светлина.


Първо на мама днес ще позвъня,
че една-едничка ми е тя,
в съветите на татко ще се вслушам аз,
защото знам, мъдрост голяма има там.


Да се потрудя за успеха съм готов,
но няма да забравям тоз урок, 
че пътят по-важен е, а не целта,
и хората, с които го вървя.


Ще се стремя доверие да строя,
на гнева си няма да се дам,
и спокойствието ще бъде моят храм,
за да не мина към Тъмната страна.


На тези в нужда ще помагам аз,
ще се грижа за доброто на света,
а когато приятел трябва ти сега,
викни ме, не е нужна суета.


Сърцето си да пазя няма аз, 
със стена няма да ограждам моята душа,
и ако любовта ми да тлее почне тя,
ще я разпаля, отново ще я разгоря. 


На мрънкащите покрай мен,
победа няма да им дам,
лоши думи не ще изричам,
чужди мечти няма да посичам.


Със слова красиви ще зова,
нея, моята страна, 
защото България една е на света
и името ѝ трябва да блести.


От мола като пазарувам,
найлонови торбички не ще купувам,
ще пазя аз майката земя,
за да имат бъдеще нашите деца.


И така - знам къде отивам,
и какво и как да го постигам,
пред трудности няма да се спра,
и към звездите ще се устремя.


Тази мантра ще ме вдъхновява,
всеки ден ще си я нося аз,
с усмивката си ще правя чудеса,
за да бъде 2022-та по-добра.


Честита Нова Година, Приятели!

Росен Живков
01.01.2020


1 Comments:

Blogger ahmed said...

This comment has been removed by a blog administrator.

5:06 AM  

Post a Comment

<< Home